Noul tau magazin va avea un look profesional si atractiv, conceput pentru o navigare fluida si intuitiva. Poti alege unul din template-urile care se adapteaza cel mai bine la specificul afacerii tale, sau poti solicita realizarea unui design grafic personalizat conform cerintelor tale.
Indiferent de alegere, poti fii sigur ca magazinul tau va arata bine pe orice browser. Toate conceptele grafice sunt implementate cu respectarea celor mai noi standarde web. De asemenea layout-ul magazinelor inglobeaza cele mai importante criterii de organizare si prezentare a produselor, astfel incat experienta de shopping sa devina cat mai placuta.
Organizarea produselor pe categorii si brand-uri faciliteaza navigarea in catalog si asigura o vizibilitate optima pentru toata gama de produse din oferta. Prezentarea produsului este completa si edificatoare, incluzand toate informatiile relevante, de la pret, descriere si galerie foto, pana la disponibilitate, promotii si aprecieri din partea consumatorilor.
Functia de cautare implica un algoritm avansat de calcul al scorului de relevanta, fapt ce garanteaza localizarea imediata a oricarui produs intr-un catalog cu mii de alte articole similare. Filtrarea si ordonarea listei de produse reduc la minim timpul necesar identificarii articolului dorit, inlesnind astfel procesul de achizitie si finalizare a comenzii.
Un singur pas este necesar pentru crearea magazinului online. Dupa autentificare vei avea acces imediat la toate functionalitatile interfetei de administrare. Numarul aproape nelimitat de categorii si articole ce pot fi adaugate face posibila crearea unui catalog complet de produse, indiferent de domeniu.
Sau, daca ai inceput deja o afacere online si vrei sa transferi catalogul de produse pe platforma magazine-online.ro, ai la dispozitie o procedura automata de preluare a bazei de date sau poti apela cu incredere la specialistul nostru.
Daca vrei sa castigi atentia clientilor cu o oferta atractiva ai la dispozitie un sistem de acordare a discounturilor, cupoane de reduceri, oferte speciale pentru pachete de produse sau planuri tarifare pentru grupuri diferite de clienti.
Si pentru ca mediul online incurajeaza competitivitatea si crearea de noi conexiuni, am adaugat functionalitati pentru listarea in cele mai cunoscute comparatoare de preturi, cat si pentru promovarea in retelele de socializare.
Chiar daca navigarea in catalog si procesul de achizitie sunt cat se poate de intuitive, paginile infomative cu instructiuni pentru cele mai frecvente situatii rezultate din interactiunea cu magazinul online sunt necesare.
De asemenea, feedback-ul primit de la client prin intermediul rating-ului si comentariilor adaugate reprezinta o sursa foarte buna de informatii pentru evaluarea succesului produselor din oferta. Iar pentru orice observatie sau nelamurire clientul pot adresa un mesaj administratorului magazinului prin intermediul formularului de contact.
O comanda finalizata rapid si in deplina siguranta reprezinta pasul cel mai important pentru conversia vizitatorului in client al magazinului online. Generarea automata a facturii proforme o data cu finalizarea achizitiei, optiunile de livrare multiple si notificarile automate primite de client cu privire la statusul comenzii confera un plus de credibilitate si magazinului online.
Sistemul de administrare a comenzilor este conceput sa eficientizeze livrarea produselor, facilitand prioritizarea comenzilor, gestionarea operatorilor de serivicii de curierat, precum si taxelor de transport aferente.
Dupa efectuarea unei comenzi utilizatorul va primi pe mail factura proforma. In baza acesteia se va face plata. Administratorul are posibilitatea de a adauga mai multe metode de plata, ramburs, plata cu credit card sau ridicare de la sediul firmei. Pentru plata online recomandam procesatorii acreditati: Mobil Pay, PayU ... etc. Pentru a beneficia se serviciul de plata cu credit card va trebui sa incheiati in prealabil un contract cu unul dintre procesatori.
Pentru a urmari cat mai usor activitatea magazinului online va oferim o serie completa de rapoarte de activitate. Astfel aveti posibilitatea de a vizualiza oricand situatia comenzilor grupate pe comenzi noi, anulate, finalizate. Sau puteti vedea situatia completa a categoriilor, subcategoriilor sau produselor aflate in magazinul online.
Notificarile se trimit automat de magazinul online pentru orice comanda efectuata. Astfel este foarte usor de urmarit daca s-au plasat comenzi noi in magazin. Acest sistem va permite un feedback rapid iar sigur clientii vor aprecia.
Intr-un mediu online extrem de competitiv, mai ales in ce priveste relevanta la cautari, cheia succesului pe termen mediu si lung in comertul electronic este o strategie de optimizare SEO cu obiective bine definite, derulata eficient si monitorizata constant in vederea imbunatatirii rezultatelor.
Indexarea rapida a produselor si ofertelor noi adaugate pe site, controlul direct asupra informatiilor preluate in motoarelor de cautare, precum si plasarea in prima pagina pentru cele mai relevante cautari sunt doar cateva din facilitatile care asigura o evolutie constanta a magazinului in raport cu interesul potentialilor clienti.
Pentru o functionalitate cat mai buna magazinul online va fi gazduit pe servere dedicate de ultima generatie. Acestea sunt situate in cel mai bun data center din Romania si asiguram un uptime de 99,9%. Datele personale ale clientilor dumneavoastra precum si informatiile legate de comenzi sunt pastrate in siguranta pe serverele noastre. Datacenterul asigura serviciu de backup zilnic la baza de date a magazinul pentru o siguranta sporita.
Prin trimiterea formularului ma declar de acord cu Termeni si conditiile si cu Politica de confidentialitate ale site-ului magazine-online.ro.